سفارش تبلیغ
صبا ویژن



زن غربی را آزاد کنید ! - آسمان سرخ






درباره آسمان سرخ
زن غربی را آزاد کنید ! - آسمان سرخ
محمدمعین صادقی راد
ظلمت شب زمین را دربر گرفته ؛ برای رسیدن به سپیدی صبح ، آسمان دلت را سرخ کن ... *** آسمان سرخ وب نوشته های محمد معین صادقی راد ***

روزگار می رود و حرف ها می ماند!
عکس شهدا دیدن وعکس شهدا رفتارکردن
کتاب ! جویباری دائمی و در جریان
شهید سید هبت الله فرج الهی
4 خرداد، روز مقاومت دزفول
362روز در سفر (اعتکاف)
شر و ور های قشنگ
اصول خاطره نویسی
کربلا نوشت
یک عکس و چند کلمه
پیامک های انتظار
پیامک های ناشناس
مستند
برای رفقا !


آمار بازدید
بازدید کل :327350
بازدید امروز : 3
 RSS 

   

ببخشید عمو مگه من زندانیم که آزادم کنن ؟

  
کی گفته که من اسیرم ؟
 از این مزخرفات تعجب می کنم !!!
اصلا من اسیرم یا شما ؟
کجای دنیا اینقدر به من بها میدن ؟
شما میدونی چقدر برای مسائل زنان در کشورهای ما خرج می کنن؟ این نشونه ی بها دادن به زن هست !
اسارت برای من معنی نداره ، من آزاد آزادم .
هر جور که بخوام می تونم آرایش کنم و هیچ محدودیتی در مورد لوازم آرایشی ندارم . همه برای من مهیا هستند !
حتی کلاس های آموزشی هم دارم و سرمایه گذاری خوبی در این زمینه میشه کرد !
 من با هر کی که بخوام می تونم رفت آمد داشته باشم ، با هر پسر و دختری . هم جنس و ناجنس فرقی نمی کنه ، اختیار دست خودم هست !
فرصت شغلی خیلی خوبی هم دارم ، من آزادانه میتونم مبلغ هر شرکت تجاری که دوست دارم بشم . اصلا خودم می گم که چه جور عکسم رو بزنن روی کالاهاشون که جذابیتش بیشتر بشه !
من کاملا آزادم .
من هیچ محدودیتی تا الآن حس نکردم .
فقط
فقط نمیدون چرا تشنه ام ؟
احساس می کنم که 150 سال آب نخورده ام ...

***
قضیه از اینجا آب می خوره :

 

معلوم است که زن، آن بخش زیبای آفرینش بشر است. این بخش زیبا به طور طبیعی، با اندکی در پرده بودن همراه است. این،  خاصیتِ این بخش زیبا و لطیف وجود انسانی است. این پرده را دریدن و آن چه را که باید با نظم و قانون پی‌گیری شود ، آن نیاز غریزی انسانی را با بی‏قانونی و بی‏نظمی در جامعه رواج دادن، بزرگ‌ترین خیانتی است که در درجه اول به زن و در درجه بعد به همه بشریت  انجام گرفته است. این کار را سیاست‌های غربی کرده‏اند. البته اولین ضرر و بزرگ‌ترین ضرر را هم خودشان برده‏اند. الان مسئله همجنس‏گرایی در دنیای غرب، یکی از ابتلائات است. البته به رو نمی‏آورند؛ اما حقیقت قضیه این است که امروز برای اندیشمندان آنها، یکی از دردهای بزرگ و غیرقابل علاج شده است؛ چاره‏ای هم ندارند. آن طور حرکت کردن، آن طور ادبیاتِ پرده‏درانه و عریان در زمینه مسائل جنسی و ارتباط زن و مردم را به میان آوردن، آن طور جنس زن را  یعنی همان بخش زیبا و لطیف و مستور و در پرده وجود بشر را  برای شغل، برای تبلیغات و برای کار به میدان کشاندن، از لبخند او، از زیبایی‏های او، از جسم او و از چهره او برای ترویج فلان جنس بی‏ارزش و پست، برای به دست آوردن پول استفاده کردن، این چیزها را هم دنبال خودش دارد؛ طبیعی است. این کارها را دنیای غرب و سیاست‌های غربی کرده است؛ مربوط به ادیان هم نیست؛ مربوط به مسیحیت و یهودیت هم نیست؛ مربوط به سیاست‌های جدیدی است که از حدود 150 سال پیش  در دنیا رایج شده است.
از بیانات رهبر معظم انقلاب  در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا سلام‏الله‌علیها، 13 تیر 1386

 

 



نویسنده » محمدمعین صادقی راد » ساعت 11:54 صبح روز سه شنبه 90 خرداد 10

هر مطلبی که منبع ندارد،زاییده ی مخیله ام است!
در استفاده از مطالب درج لینک فراموش نشود.

بازسازی قالب: آسمان سرخ